sábado, 20 de noviembre de 2010

TALLERS A LA "U"



Aquests són els tallers que estic fent aqui a la universitat (o la "u" com li diuen ells), tractem temes de multiculturalitat, lideratge i desenvolupament personal. La veritat és que m'encanten les activitats que fem, aprenem d'altres cultures, d'altres maneres de pensar i en definitiva de nosaltres mateixos!
A la foto som, una noia india (Kanika), una italiana (Elisa) tot de xilens i jo.
No hem pensava que fos tant interessant però estic aprenent molt, i a més potser ens facilita la oportunitat de fer un intercanvi a d'altres països podent treballar mitjançant la organització que ho porta.

2 comentarios:

  1. Oh!!!!! Què guai!

    Cada dia que entro em sorpenc més i em venen més ganes de fer una escapada a terres xilenes i venir a veure-us!

    Què interessant els tallers de la U!
    (Això és millor que ser mentora, oi?? jeje)

    Una abraçada immensa nois!

    Anna Habimana

    ResponderEliminar
  2. Nena però on stas fotuda tu ara???Q és això???

    Nuno!!!!

    ResponderEliminar