martes, 9 de noviembre de 2010

EL VOLCÀ VILLARRICA









Dilluns vam pujar al volcà Villarrica!
 El Villarrica és un dels pocs volcans actius i té 2800 metres d'altitud.
La veritat és que va ser brutal l'experiència! Hi havien 6 hores de caminata amb neu i gel + unes 3 hores de baixada. Jo (Queralt) vaig aconseguir fer-ne 4 de pujada ja que allà hem van dir que encara faltaven 2'30 hores per arribar al cràter i no hem veia gaire amb cor de seguir per després baixar sense energies. Així que com molta de la gent que a mig camí o abans es rajava, jo vaig decidir que a part de que havia de deixar de fumar com més aviat millor, ja hem sentia prou orgullosa de tot el que havia vist i les meves cames m'agrairien la decisió de baixar.
L'Edgar va continuar, junt amb la meitat del grup que quedava  per l'ascenció al cim. El problema va ser que no tots els cops que es decideix pujar s'arribar degut a les condicions meteorològiques, i és que aquest va ser un d'aquests casos. El vent bufava molt fort i en la direcció perillosa, ja que el volcà al estar actiu treu fum de sofre i és molt tòxic, així que el vent no va permetre arriba al cràter aquest cop i van arribar fins a gairabé una hora d'aquest. Diuen que de tots els cops que decideixen pujar arriben al cràter un 60% dels casos.
Ahir va ser un d'aquest 40% que ho va impedir.
Però bé si sóm optimistes així no em vaig perdre la riquesa de veure el cràter des de dalt! La naturalesa va decidir que si jo no podia veure-ho ningú podia fer-ho! si que és sàvia si ella!
Tot i així va ser una de les millors experiències de muntanya que he tingut puder caminar i  apropar-te a la punta d'un volcà que pot escaltar d'un moment a un altre!

9 comentarios:

  1. Uooo! bien equipados! debió ser bien buena la experiencia! en el fin de semana, en Niebla, ninguna novedad!! Lluvia..
    Me llamasteis, pero estoy sin saldo así que no puedo devolveros la llamada.. y lo del saldo aquí, en Playa de los Enamorados, está complicado! Bueno, a ver como lo solucionamos, jeje.
    Nos vemos! Paula

    ResponderEliminar
  2. Uauuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    Que xulooo!!!
    Quina enveja!!!
    Si us plau, avere quan ens trobem i podem parlar!! Vull sentir-vos!!
    Petonassos!!

    Irene

    ResponderEliminar
  3. Parella!!! fins ara no he aconseguit l'adreça del vostre bloc!!! m'hauré de posar al dia!! Cuideu-vos molt! petonets! (Anna del pis)

    ResponderEliminar
  4. Que xulo!
    A les fotos sembla que estigueu al cel i per l'equipament i la fila india de pujada té pinta d'expedició a l'Everest per "lu menus"!

    La baixada va ser en trineu!? o m'estic flipant!?

    Pere

    ResponderEliminar
  5. Què bonic!!!!!!!!
    Quina enveja que em feu!!!

    Queralt! Aviat començo exàmens i ja estic de clausura al pis de Lleida!
    Tobo a faltar la teva companyia mirant Pasapalabra....!! :(

    Molts petonets guapíssims!

    Anna Habimana

    ResponderEliminar
  6. Anna Gomez!!!! que maca tu! coltam que esk no et vaig pude avisar pk no tenia el teu correu ben apuntat! enviamel plis! com ta va el pis amb el jordi?
    weno almenys veig que t'ha arribat la informacio del blog i ja estic contenta!

    Un peto ml gran des de aqui, sapigues que trobo a faltar les nostres petites enganxades divertides!jajaj

    Petons de tots dos!

    EDGAR I QUERALT

    ResponderEliminar
  7. Nens q maco tot!!!aviam si parlem q ja fa dies!!!

    Un petó ml gran!!!

    Alba secta

    ResponderEliminar
  8. Bones als dos! Edgar, t'agradarà saber els resultats del Real Forestal, este any hem tingut que tirar de talonari per a fitxar gent per a cubrir les baixes xd. La questió es que hem guanyat los dos partits que hem jugat, un contra uns argentins que perdiem 0-2 i vam guanyar 4-2 i laltre 1-2 contra el fetge combatent, que mos va eliminar l'any passat, jugant a la italiana al final en un canvi juass.
    Cuideu-vos
    Victor

    ResponderEliminar
  9. Ala macus que bé que esteu no? Queralt haviam si ja és veritat que deixes els pueblos d'una vegada nena! Buenu molt guapo tot això!
    Sara.

    ResponderEliminar